About Me

My photo
Miri, Sarawak, Malaysia
Assalamualaikum semua ;) Selamat datang ke blog saya! Uolss boleh call me ‘EZA’ je.. Jika ada sebarang idea @ info yang menarik @ percutian yang best bolehlah kita share kan.. (*_*)

July 10, 2013

Salam Ramadhan 10.7.2013



Salam Ramadhan untuk kawan-kawan tersayanggg, lama sangat rasanya saya menyepi kan. Ntahh la nak kata bz memang bz sikit la lately nie..lama kan tak updates blog tersayang nie, memang rindu nak menaip. 

Banyak sebenarnya cerita nak dikongsi tapi masa tak mengizinkan, alhamdulillah dikesempatan bulan mulia bulan Ramadhan nie saya ingin ambil kesempatan ucapkan "Salam Ramadhan" untuk semua kengkawan saya yang sudi membaca blog saya yang tak seberapa nie...Alhamdulillah Tuhan beri panjangkan usia kita tahun nie, dapat menikmati bulan mulia ini serta dapat tambahkan amalan kita insya Allah. 

Semoga kengkawan semua sihat & ceria bersama keluarga tersayang. Iftar hari pertama saya simple Ayam Masak Merah, desert je yang agak mengiurkan...hihihi
Saya buat Sagu Gula Melaka bersama Jagung...nak resepi tak?? Tunggu saya updates ekk nanti insya Allah...

Desert nie sebenarnya sagu gula melaka je, tapi saya dan hb saja olah lain sikit cuma tambah jagung je..

Owhh yea, buat abglong Ameer semoga anak mama dapat berpuasa penuh tahun nie ye sayangggg....u can do it bebehh...




No comments:

Coretan

Terima kasih kerana sudi melawat ke blog saya..Terima kasih juga atas komen-komen yang diberikan..Blog ni sebagai berkongsi cerita kehidupan kami sekeluarga, berkongsi resepi, berkongsi pengalaman bercuti..tiada kena mengena dengan sesiapa..

Ada cerita terbaru saya updates yerk..!