About Me

My photo
Miri, Sarawak, Malaysia
Assalamualaikum semua ;) Selamat datang ke blog saya! Uolss boleh call me ‘EZA’ je.. Jika ada sebarang idea @ info yang menarik @ percutian yang best bolehlah kita share kan.. (*_*)

January 26, 2013

Kek Lapis Miri, Sarawak


Kek Lapis Aneka Corak


Kepada sesiapa yang berminat nak order Kek Lapis Sarawak bolehlah emel saya yerk..Banyak perisa yang sedap-sedap tau, nanti saya akan upload perisa yang ramai orang order..

Antara yang menjadi feveret asam manis, blueberry + cheese, citra & coklat + cheese..

Foto di bawah nie, perisa baru...sedapp juga boleh la order..

Emel : munizah_80@yahoo.com


Kek Lapis Biasa


Kek Lapis ready to post..


Kek Lapis Perisa Horlick


Kepada sesiapa yang berminat nak order jangan lupa emel kat saya..
Insyaallah saya akan cuba membantu anda mendapatkan kek yang diidamkan..
Pasti sedappp....!

1 comment:

Eza said...

nak order leh emel saya..

Coretan

Terima kasih kerana sudi melawat ke blog saya..Terima kasih juga atas komen-komen yang diberikan..Blog ni sebagai berkongsi cerita kehidupan kami sekeluarga, berkongsi resepi, berkongsi pengalaman bercuti..tiada kena mengena dengan sesiapa..

Ada cerita terbaru saya updates yerk..!