About Me

My photo
Miri, Sarawak, Malaysia
Assalamualaikum semua ;) Selamat datang ke blog saya! Uolss boleh call me ‘EZA’ je.. Jika ada sebarang idea @ info yang menarik @ percutian yang best bolehlah kita share kan.. (*_*)

February 14, 2013

Laksa Sarawak


Laksa Sarawak

Hai, lama gak tak updates blog nie...rindu>>

Hari nie nak share tentang 'Laksa Sarawak' kira terkenal la dekat Sarawak nie..
Pertama skali rasa...ermmm ok, ada rasa masam-masam gak, like laksa penang..

Saya makan time bekfas di Restoran Kaya Toast di bandar...
Kalo pie Kaya Toast nie selalu order roti kaya nye + butter perghhh, sedap tau...
Anak-anak selalu order nasi lemak..kalo hb laks awliz order mee kari..(lupalah nak ambik fotonya laks)..mee kari nye lain sikit coz mee kari nya ada ayam drumstik tau...haaasemenanjung adooo..?? xdok kan..hehehe, nanti sy take the pict k..

So far bekfas kat sini tidak mengecewakanlah...
Alhamdulillah ok lah juga, yang penting halal & muslim..

Nanti saya updates lagi makanan2 yang best2 kat Miri nie ekk..



No comments:

Coretan

Terima kasih kerana sudi melawat ke blog saya..Terima kasih juga atas komen-komen yang diberikan..Blog ni sebagai berkongsi cerita kehidupan kami sekeluarga, berkongsi resepi, berkongsi pengalaman bercuti..tiada kena mengena dengan sesiapa..

Ada cerita terbaru saya updates yerk..!