About Me

My photo
Miri, Sarawak, Malaysia
Assalamualaikum semua ;) Selamat datang ke blog saya! Uolss boleh call me ‘EZA’ je.. Jika ada sebarang idea @ info yang menarik @ percutian yang best bolehlah kita share kan.. (*_*)

December 14, 2012

Holiday Sabah 14-17 Dis 2012




14 Disember 2012 Alhamdulillah, tercapai juga hajat nak bercuti bersama di KK Sabah..Wow, memang best sangat .. kami semua amat berpuas hati dengan travel agent Hany..amat selesa dari segi penginapan & transport...


14 Disember 2012 (Jumaat)

Semua nye da berkumpul di rumah saya di Bangi. Dalam kol 10.30 pagi sebanyak 3 LiMo sampai di rumah untuk bawa kami ke Lcct. Saya & kids flight kol 2.30 ptg...yg lain 4.00 ptg. Dia orang saje nak pie awal lagi pon my parents nak tumbang bagasi..






Sempat gak kan kami berposing sebelum saya terbang dulu ngn kids..


My husband from Miri terus ke KK..Kami jumpa di airport Miri..yeay selamat sampai alhamdulillah kol 4.30 ptg. Kat airport terus nampak hb, hehehe rupanya dia pon sampai lebih kurang kami anak beranak je..

Tiba di airport terus agent pelancongan kami bawa ke Resort..Kami booking selama 2 malam di Marina Court Resort..luas sangat ada 3 bilik, dapur ..pendek kata semua adalah nak masak & basuh baju pon boleh..



Our resort 2 mlm..

In resort ...luas sangat, memang selesa ngn big family


Tepat pukul 7.00 mlm driver ambik kami anak beranak untuk ke airport ambil my big family from KL..wahh, macam kami ni duduk KK sajak bahhh...Alhamdulillah dia orang tiba tak lewat. Pakej ni termasuk 1 van + driver & 1 kereta (hb yang drive)..Selepas ambil dia orang kami terus menuju ke restoran untuk makan malam...
Alamak tak ingatlah apa nama restoran tu...gambar je ada



Menu : Beehun sup Ikan Merah...memang shhedaapp...leh try


16 Disember 2012 (Sabtu)

Today kami semua kena bangun awal coz nak pi Kundasang...perjalanan mengambil masa dalam 2 jam. Banyak sangat tempat-tempat menarik di Kundasang tau..suasana kat sana pon sejuk je...Kami sepakat nak menginap 1malam di Kundasang. Driver tiba awal sikit dalam kol 7 pagi, zooommm.. Dalam perjalanan, kami untuk isi perut dulu sarapan laa di restoran Getaran Jiwa..semua alunan muzik lagu-lagu Allahyarham Tan Sri P. Ramlee..syahdunya. Makanan pon not bad, sedap gak Nasi Lemaknye..




Paklong pon nak posing sama yerk..

Ok perut da kenyang jom kita mulakan perjalanan..Dalam perjalanan kami singgah di Tamparuli Rumah Terbalik..hehehe..1st destinasi yang dituju..




































No comments:

Coretan

Terima kasih kerana sudi melawat ke blog saya..Terima kasih juga atas komen-komen yang diberikan..Blog ni sebagai berkongsi cerita kehidupan kami sekeluarga, berkongsi resepi, berkongsi pengalaman bercuti..tiada kena mengena dengan sesiapa..

Ada cerita terbaru saya updates yerk..!